Cliënttevredenheid

Uiteraard vind ik het erg belangrijk dat mensen tevreden de praktijk weer verlaten. Ik hoor dat dan ook graag van je terug. Natuurlijk vind ik het ook belangrijk om te horen waar je niet tevreden over bent. Met de verkregen feedback kan ik mijzelf en mijn behandelingen verder verbeteren. Bij het afronden van de therapie wordt aan iedereen gevraagd een klanttevredenheidslijst in de vullen, de CQI (Consumer Quality Index).

In 2018 werden de volgende scores op deze lijst behaald:

  • Bejegening: 4,1 (uit 5)
  • Bereikbaarheid: 2,9 (uit 5)
  • Samen beslissen: 3,2 (uit 5)
  • Uitvoering van de behandeling: 3,7 (uit 5)
  • Het gemiddelde cijfer voor de behandeling is zijn geheel is een 8,2 (0 tot 10)

In het algemeen mooie cijfers. Maar op het punt van de Bereikbaarheid valt in 2019 nog wel wat te verbeteren dus.