Cliënttevredenheid

Uiteraard vind ik het erg belangrijk dat mensen tevreden de praktijk weer verlaten. Ik hoor dat dan ook graag van u terug. Natuurlijk vind ik het ook belangrijk om te horen waar u niet tevreden over bent. Met de verkregen feedback kan ik mijzelf en mijn behandelingen verder verbeteren. De cliënttevredenheid wordt gemeten met de CQI. Na afronding van de therapie wordt aan iedereen gevraagd deze vragenlijst in te vullen. 

In 2020 werden (op basis van 49 ingevulde vragenlijsten) de volgende scores op deze lijst behaald:

  • Bejegening: 4,3 (uit 5)
  • Bereikbaarheid: 3,6  (uit 5)
  • Samen beslissen: 4,2 (uit 5)
  • Uitvoering van de behandeling: 4,1 (uit 5)
  • Het gemiddelde cijfer voor de behandeling is zijn geheel is een 8,4 (0 tot 10)

In het algemeen mooie cijfers. Een aandachtspunt voor 2021 blijft het verbeteren van de Bereikbaarheid. Momenteel is er een Afsprakenapp in de maak. Op die manier kunnen cliënten zelf afspraken inplannen en wijzigen en kunnen vragenlijsten vooraf al thuis worden ingevuld.